Ladyt Ryhmäliikunta – liikunnan iloa ryhmätunneilta

Monipuolinen tuntivalikoima

Erittäin monipuolinen ryhmäliikuntakattaus yhdistettynä energisillä ohjaajilla ohjaa Sinutkin hyviin tuloksiin. Ladyt ryhmäliikunta ei missään nimessä ole tarkoitettu ainoastaan huippukuntoisten harrastukseksi, vaan se sopii kenelle tahansa ikään ja kuntoon katsomatta. Voit valita neljästä eri tyypistä:

  • Keho ja Mieli
  • Helppoa ja Tehokasta
  • Liikettä ja Riemua
  • Virtuaalitunnit

Laadukkailla ja innostavilla suomenkielisillä CMS (Kahvakuula, Kuntojumppa, PowerBody, Rentoutus, Venyttele Vetreäksi, YogaFlow) ja englanninkielisillä (BodyBalance, BodyPump, SH´BAM) Les Mills-virtuaalitunneilla ohjaus tulee valkokankaalta useiden ohjaajien voimin. Voit käynnistää virtuaalitunnin aina, kun sali on vapaa.

Ladyt 65+ tunnit
Ladyt on panostanut erityisesti varttuneempien Ladyjen tuntitarjontaan. Senioritunneilla jumpataan pilke silmäkulmassa, iloisessa tunnelmassa. Ladyt 65+ tunneilla kuntoillaan kimpassa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Lopuksi nautitaan porukalla kahvia, teetä ja puuroa leppoisassa tunnelmassa. Tervetuloa kokeilemaan, tarvitset mukaasi vain juomapullon ja rennot vaatteet.

KEHO JA MIELI

Yin Jooga

Erittäin lempeä ja pehmeä joogatunti. Rauhallista ja rentouttavaa. Lisää liikkuvuutta ja ehkäisee kipuja. Keho ja mieli kiittää.

Jooga/ Lämpö Jooga

Tervetuloa, kun haluat huoltaa kehoa ja mieltä, parantaa ryhtiäsi ja keskittymiskykyäsi sekä kehittää kehonhallintaa!

Kehonhuolto/ Lämpö Kehonhuolto

Liikkuvuutta lisääviä ja lihaskireyksiä laukaisevia liikkeitä, jotka tuntuvat koko kehossa. Lämpö lisää liikkeiden tehoa. Vaikutus viimeistellään pilatesrullalla, jolla hierotaan sidekudosta ja avataan lihaskalvoja. Hyvästi arjen jumit!

Kivaolo/ Lämpö Kivaolo

Mukavaa keppijumppaa, joka huoltaa niskan, hartioiden ja selän lihaksia. Lievittää kipuja, parantaa ryhtiä ja vahvistaa lihaksia.

Pilates/ Lämpö Pilates

Pilates -tunnilla vahvistetaan keskivartalon syviä tukilihaksia rauhallisilla ja hallituilla liikkeillä. Pilates -tunnilla panostetaan erityisesti laatuun, ei määrään.

Venyttely/ Lämpö Venyttely

Pitkäkestoiset venytykset parantavat lihasten aineenvaihduntaa ja koko kehon nestekiertoa. Lämpö-venytykset tuntuvat vielä miellyttävämmiltä, ja lämpö myös rentouttaa lihaksia. Tunnin jälkeen olet kuin uudestisyntynyt.

FOOTBIC -jalkateräjumppa

Footbic on kaikille sopiva ryhmäliikuntatunti, jossa keskitytään jalkaterän lihasten harjoittamiseen footbic pallojen avulla. Footbic vahvistaa jalkaterän lihaksia, lisää jalkaterän nivelten liikkuvuutta ja pehmentää lihaskalvoja ja lisää aineenvaihduntaa jalkaterissä. Footbic harjoitteet ennaltaehkäisevät ja kuntouttavat jalkaterävaivoja mm. kantakalvon tulehdus, vaivaisenluu sekä vasaravarpaisuus.

YOGA FLEX™

Tunnilla lisäät liikkuvuutta sekä kehosi hyvää oloa. Liikkuvuusliikkeiden alkuasennot ovat helppoja ja joogasta tuttuja. Rentouttava tunti sopii kaikille.

YOGA FLOW™

Mielen ja kehon yhteistyötä korostava ja kehon voimaa ja hallintaa lisäävä harjoitus. Asanat eli joogan erilaiset asennot haetaan hengitystä seuraten ja ne yhdistetään erilaisiksi liikejatkumoiksi. Asentojen ylläpitäminen vaatii sekä lihastyötä että keskittymistä. Syvät ja pinnalliset lihakset kehittyvät ja tietoisuus omasta kehosta kasvaa harjoitusten avulla.

HELPPOA JA TEHOKASTA

Core

Tehokas treeni keskivartalon tukilihkasille. Liikkeitä tehdään sekä välineillä että oman kehon painolla. Tunti sopii kaikille.

Kiinteytys/ Lämpö Kiinteytys

Lihaskuntotunti. Kiinteytys pitää sisällään rauhallisia, mutta erittäin tehokkaita koko kehoa vahvistavia liikkeitä. Apuvälineinä käytetään mm. käsipainoja tai kuminauhoja.

Lämpö Kiinteytys Startti

Rauhallisia, mutta erittäin tehokkaita vahvistavia liikkeitä reisille, pakaroille ja keskivartalolle. Tunti ei sisällä lainkaan kyykkyjä tai askellusta, vaan kaikki liikkeet tehdään lattiatasolla.

Ladyt 65+

Varttuneiden ladyjen oma tunti – lisää lihasvoimaa, liikkuvuutta, tasapainoa, tekemistä arkeen ja uusia kavereita! Tunnilla kuntoillaan kimpassa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Lopuksi nautitaan porukalla kahvia, teetä ja puuroa leppoisassa tunnelmassa.

Ladyt Barre

Ladyt Barre-tunnilla liikkeet tehdään rauhallisesti, kauniin musiikin tahtiin, balettitankoa apuna käyttäen. Barre-tunnin kokonaisvaltaiset liikkeet kehittävät tasapainoa, lihasvoimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta ja kehonhallintaa.

Barre-tunnilta saat mukaasi ylvään ryhdin, vahvat tukilihakset ja voimaantuneen olon. Tunti on aloittelijaystävällinen, ja etenkin istumatyöntekijät hyötyvät Barre-tunnista!

Muokkaus

Lihaskuntoa ja voimaa koko keholle yksinkertaisilla liikkeillä. Tunnilla käytetään levypainoja, levytankoja, käsipainoja ja kahvakuulia. Sopii hyvin kaikenkuntoisille.

Kahvakuula

Kahvakuula -tunnilla tehdään monipuolisia koko kehoa vahvistavia ja muokkaavia liikkeitä.

Kotiäitijumppa

Äideille helppoa, sopivaa ja tehokasta virtuaalijumppaa. Tunnille voit ottaa koppaikäisen vauvan mukaan. Tunnilla ei ole ohjaajaa, jokainen vastaa omasta lapsesta.

LIIKETTÄ JA RIEMUA

Les Mills BODYSTEP

Hauskaa menoa, joka nostaa sykettä ja kohottaa kun- toa. Haluatko tiukat reidet ja timmit pakaralihakset? Kokeile tätä! Tunnilla askelletaan steppilaudalle inspi- roivan hittimusiikin tahdissa. Säädä laudan korkeus oman kuntosi mukaan.

Cycling

Sisäpyöräily on helppo tapa kohottaa kuntoa! Päätät itse harjoittelusi tehon vastusta säätämällä. Hikistä ja hauskaa!

Cycling Startti

Aloita sisäpyöräily turvallisesti JA rauhallisesti. Ennen tunnin alkua tarkistetaan jokaisen kanssa pyörän säädöt, ja tunnilla keskitytään oikeisiin ajo-asentoihin. Kesto 20 min.

Ladyt Dance 65+

Hymyä huuleen, nyt tanssitaan! Ladyt Dance 65+ on tanssiaskeliltaan helppo ja reipas tunti, johon mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunnilla tanssitaan tyylistä ja tunnelmasta toiseen, sekä kotimaisten ikivihreiden, että ulkomaalaisten klassikoiden tahtiin.

LatinoMix

LatinoMix -tanssitunnilla tutustutaan erilaisiin latinalaistansseihin lyhyiden askelsarjojen muodossa (mm. salsa, samba, bachata, merengue). Tunnin aikana tanssitaan 2 – 3 eri tanssityyliä hyvällä fiiliksellä!

Lattari

Hauskalla ja rennolla menolla varustettu tunti, joka sopii iloisesta meiningistä ja tanssin huumasta pitäville! Tunnilla tutustutaan eri lattarilajeihin helppojen askelsarjojen muodossa.

Rasvanpoltto/ Lämpö Rasvanpoltto

Tehopaketillinen sykettä nostavaa, vauhdikasta askellusta. Kuluttaa kaloreita ja kiinteyttää.

Zumba

Vauhdikasta ja hyväntuulista musiikia ja tanssillista menoa – jokainen tyylillään ja kuntonsa mukaan! Tässä kyydissä karisevat huolet, stressi ja kilot kuin huomaamatta.

VIRTUAALITUNNIT

Les Mills Virtuaali BARRE™

LES MILLS BARRE ™ on moderni versio klassisesta baletista, joka on suunniteltu muokkaamaan ja vahvistamaan ryhtilihaksia sekä parantamaan keskivartalon voimaa. Tunti sisältää liikkeitä klassisesta baletista modernin musiikin tahtiin. Tunnilla käytetään pieniä käsipainoja.

Les Mills Virtuaali BODYBALANCE

BODYBALANCE on joogaan ja pilatekseen pohjautuva tunti, jonka liikkeitä rytmittää rauhallinen musiikki. Säännöllinen BODYBALANCE-harjoittelu vahvistaa lihaksia ja lisää liikkuvuutta, mikä näkyy mm. ryhdin ja tasapainon paranemisena. Tunnilla ollaan paljain jaloin.

Les Mills Virtuaali BODYCOMBAT

Itsepuolustuslajeihin pohjautuva intensiivinen tehotreeni.

Les Mills Virtuaali BODYPUMP

Yksi maailman suosituimmista tunneista! Vahvistaa lihaksia, välineenä levytanko.

Les Mills Virtuaali CX WORX

Todella tehokas keskivartalon lihaskuntotunti jossa keskitetyään vahvistamaan selkää, vatsalihaksia, pakaroita ja lantion aluetta. Parantaa myös vartalon liikkuvuutta ja tasapainoa.

Les Mills Virtuaali GRIT™

LES MILLS GRIT®
Korkean intensiteetin intervallitreeni eli HIIT-harjoitus. Lyhyt, mutta erittäin tehokas treenimuoto, joka haastaa kehon ja mielen äärimmilleen.

GRIT® Strength -tunnilla haetaan voimaa ja räjähtävyyttä. Välineinä käytetään
levypainotankoa, painokiekkoja sekä oman kehon painoa.

GRIT® Athletic -tunnille on haettu vaikutteita eri urheilulajien maailmasta ja kehittää nimensä mukaisesti kehon atleettisia ominaisuuksia:
ketteryyttä, nopeutta, koordinaatiota sekä räjähtävyyttä. Kehonpaino-
liikkeiden lisäksi hyödynnetään välineinä step-lautaa ja levypainoa.

GRIT Cardio -tunti parantaa aerobista kuntoa, lisää nopeutta ja maksimoi kalorien polttamisen. Tällä tunnilla hyödynnetään kehon omaa painoa kestävyyskunnon parantamiseksi erittäin intensiivisillä harjoituksilla.

Les Mills Virtuaali RPM ™

RPM ™ on hauska sisäpyöräily tunti jossa voit polttaa jopa 500 kaloria! Hyvän musiikin rytmittämänä pääset pyöräilyretkelle ylämäki-, sprintti- ja tasamaastomatkalle. Hyppää kyytiin ja valitse itsellesi sopiva vastustaso!

Les Mills Virtuaali SH’BAM

Koukuttavan hauskalla tanssitunnilla irrotellaan täysillä! Sopii kaikille, ei edellytä ”tanssillisia” taitoja. Tunti koostuu kuumista listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikeista. Trendikkäät, helpot liikkeet oppii nopeasti.

Virtuaali Kuntojumppa

Erittäin helppo ja hauska tunti. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kokoisille naisille. Tähän tuntiin kuuluu helpot askeleet eikä lainkaan hyppelyitä. Jokainen osallistuja voi tehdä liikkeet omaan tahtiin. Tältä tunnilta on hyvä aloittaa oma liikunnallinen elämä!

Virtuaali PowerBody

Toiminnallinen ja tehokas lihaskuntotunti koko keholla. Syke pysyy korkealla ja lihakset haastetaan töihin käyttäen erilaisia painoja ja omaa kehoa.

Virtuaali Rentoutus

Tervetuloa rentouttamaan mieltä kiireisen arjen keskellä!

Virtuaali YogaFlow

Mielen ja kehon yhteistyötä korostava ja kehon voimaa ja hallintaa lisäävä harjoitus. Asanat eli joogan erilaiset asennot haetaan hengitystä seuraten ja ne yhdistetään erilaisiksi liikejatkumoiksi. Asentojen ylläpitäminen vaatii sekä lihastyötä että keskittymistä. Syvät ja pinnalliset lihakset kehittyvät ja tietoisuus omasta kehosta kasvaa harjoitusten avulla.