Ladyt Online ja Livestriim -palvelu päivitys 21.1.2021


Olemme päivittäneet nyt Online palveluun toiveiden mukaan kaikki Livestriim -arkistot takaisin ja suosikit kansio poistuu käytöstä. Arkistot löytyvät jatkossa omilta välilehdiltä vuosiluvun mukaan Livestriim -sivulta.
🔴 Youtube tekijänoikeudet
Joskus saattaa tulla vastaan tilanne, että tallenne saattaa striimauksen jälkeen mennä “esto” -tilaan jolloin se on väliaikaisesti pois käytöstä. Tämä johtuu taustamusiikista jonka tallennuksia rajoittavat tekijänoikeudet. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan poistamaan estot mahdollisimman pian striimauksen jälkeen jolloin se on taas käytettävissä. Huomioittehan, että kappale, jota tekijänoikeudet koskevat, on tällöin hiljennetty tallenteesta eikä ääni tämän kappaleen aikana kuulu.
🔴 Salasana ja tunnukset
Lähetämme uuden salasanan asiakkaille joka kuun alkupuolella uutiskirjeessä. Ladyt HelpDesk sivulta (tältä sivulta) löytyvät vastaukset useimpiin kysymyksiin liittyen salasanoihin ja kirjautumisiin
🔴 LesMills ONLINE -linkit
Lisäksi olemme saaneet kyselyitä ONLINE -sivuston LesMills linkeistä. Olemme saaneet nämä linkit keväällä suoraan LesMillssiltä joka on lähettänyt linkit väliaikaiseen käyttöön. Tällä hetkellä sivustolta löytyvät ne linkit, jotka ovat edelleen katsottavissa. Ladyjen LesMills palveluvalaikoimaan kuuluvat tällä hetkellä nämä ONLINE -sivutolta löytyvät linkit, Live ohjelmistosta Bodystep ja LesMills virtuaalivalikoima, joka sisältää seuraavat tunnit:
  • BARRE™️ (v, e, Km)
  • BODYBALANCE™️ (v, e)
  • BODYCOMBAT™️ (v, e)
  • BODYPUMP™️ (v, e)
  • SH´BAM™️ (v, e,)
  • CXWORKS™️ (v, e)
  • GRIT™️ (v, e, Km)
  • RPM™️ (v, e)

Live lähetykset ovat jaettu salikohtaisesti omille välilehdilleen Livestriim sivulle, eli Myyrmäki, Kannelmäki ja HotStudio. (Hotstudion jumpat ovat merkitty Myyrmäen kalenteriin tunnisteella “alasali”).

>>>>

Usein kysytyt kysymykset:

1. “Mikä on LADYT ONLINE -palvelu?”

LADYT ONLINE -palvelu Ladyt Kuntokeskusten oma helppokäyttöinen ja monipuolinen “jumppavideosivusto” sekä LIVE-striimauspalvelu josta pääset katsomaan Ladyjen omia ryhmäliikuntatunteja tuttujen ohjaajien vetäminä 24 h vuoden jokaisena päivänä. Osan ryhmäliikuntatunneista olemme kuvanneet ennakkoon ja ne löytyvät LADYT ONLINE -tunnit otsikon alta. “Katso LIVESTRIIM-tunteja” -linkin takaa pääset katsomaan reaaliajassa tapahtuvia ryhmäliikuntatunteja jotka kuvataan (=striimataan) Ladyt Myyrmäen jumppasalista, HotStudiosta sekä Ladyt Kannelmäestä ryhmäliikunta-aikataulun mukaisesti.
Lisäksi löydät sivustolta treeni- ja ravintovinkkejä sekä erillaisia LIVESTRIIM-tapahtumia ja -luentoja.


2. “Miten pääsen katsomaan LIVE-tunteja?”

ONLINE -palvelua pääset käyttämään tietokoneella, tabletilla sekä mobiililaitteella. Lisäksi tarvitset nettiyhteyden. Kun olet saanut tunnukset, mene osoitteeseen www.ladyt.fi/online. Klikkaa” Katso live-lähetyksiä” -linkkiä ja syötä salasana kirjoituskenttään. Tämän jälkeen paina “Lähetä” -paniketta. Saat näkyviin Livestriim -sivuston josta löytyvät kaikki LIVESTRIIM tallenteet sekä tulevat lähetykset keskuksen ryhmäliikuntatunneista.


3. “Mistä saan tunnukset?”

Kun olet lunastanut ostamasi jäsentuotteen, lähetämme sinulle linkin ja salasanan sähköpostitse, jonka jälkeen pääset kirjautumaan palveluun.


4. “Miksi en ole saanut sähköpostilla tunnuksia vaikka olen jäsen?”

Mikäli et löydä viestiä sähköpostin “Saapuneet” -kansiosta,

  • meillä on väärä sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoite muuttuu, tulee tämä ilmoittaa asiakaspalvelu@ladyt.fi.
  • sähköpostimarkkinointi lupasi on “estä” -tilassa ja meillä ei ole lupaa lähettää sinulle markkinointiviestejä. Ladyt kuntokeskus noudattaa GDPR -tietosuojalakia, ja mikäli olet estänyt tai et ole antanut meille lupaa sähköpostien lähetykseen, järjestelmä ei lähetä sinulle sähköpostiviestejä. Voit peruuttaa eston laittamalla meille tästä pyynnön sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@ladyt.fi jonka jälkeen päivitämme lupasi “Kyllä” -tilaan. Voit milloin tahansa peruuttaa tulevat kirjeet sähköpostin lopusta löytyvästä “Peruuta uutiskirje” -linkistä.
  • kehotamme tarkastamaan myös mahdolliset muut kansiot, esim. “mainoskansion” tai “roskapostikansion”. Mikäli vastaanottava sähköpostitili katsoo viestin olevan “kaupallista”, tämä saattaa mennä roskapostiin tai mainoskansioon. Tämän voit välttää tallentamalla lähettäjän osoitteen sähköpostitilisi yhteystietoihin, jolloin tili ei estä meiltä tulevia viestejä. Ladyjen uutiskirjeet ja vastaukset tulevat yleensä seuraavista osoitteista:
    – asiakaspalvelu@ladyt.fi
    – pt@ladyt.fi, ladyt@ladyt.fi
    – tanja.tuomela@ladyt.fi
    – virpi.karppinen@@ladyt.fi
    – markku.moykky@ladyt.fi
    – heikki.laatikainen@ladyt.fi
    Tallentamalla mm. nämä osoitteet sähköpostisi yhteystietoihin, voi auttaa viestien vastaanottamisen oikeaan sähköposti laatikkoon.

5. “Miksi salasana ei toimi?”

  • Tarkista, että salasana on varmasti kirjoitettu oikein.
  • Tarkista että sinulla on oikea salasana. Lähetämme joka kuun alussa uuden salasanan asiakkaille sähköpostitse. Mikäli epäilet, että et ole saanut uutta salasanaa sähköpostiin, ota yhteyttä sivun alalaidasta löytyvällä HelpDesk -lomakkeella.
  • Tarkista, että olet oikealla kirjautumissivulla. Kirjautumissivu löytyy osoitteesta: www.ladyt.fi/online
    (Tai välilehdeltä: Ladyt.fi -> Palvelut -> Ladyt ONLINE)

6. “Miksi nettisivu heittää minut “Ostoskoriin” sen jälkeen kun olen kirjautunut sisään?”

Tarkistathan, että olet varmasti painanut “Lähetä” -nappia ostoskori kuvakkeen sijaan. Mikäli painat ostoskorin kuvaketta, se heittää ostoskoriin. Laitteesta riippuen, painikkeiden sijainnit näytöllä voivat asettua lähelle toisiaan (tai jopa päällekkäin) ja näissä saa olla tarkkana ettei paina väärää nappia. Mikäli käytät tablettia tai mobiilia, suosittelemme kääntämää kuvaruudun pysty tai vaaka-asentoon jolloin painikkeiden sijainnit voivat hieman vaihtaa paikkaa ja erottua selvemmin.


7. “Olen vuokrannut jäsenyyden toiselta henkilöltä, onko minulla oikeutta ONLINE -palveluun?”

Mikäli olet vuokrannut jäsenyyden toiselta henkilöltä, olet oikeutettu käyttämään ONLINE -palveluita vuokrajäsenyyden ajan. Vuokrajäsenyys asiakkaat eivät automaattisesti saa tunnuksia sähköpostiin, joten nämä tulee pyytää erikseen vuokrasopimusta tehdessä tai sivun alalaidasta löytyvällä HelpDesk -lomakkeella.


8. “Minulla joustava jäsenyys tai 10 kerran kortti, kuuluuko minulle livestriim -tunnit?”

Joustava jäsenyys tai 10 kerran kortit eivät sisällä livestriim -palvelua.


9. “Minulla päivä- tai kuntosalijäsenyys, olenko oikeutettu käyttämään ONLINE -palveluita kokopäiväisesti?”

Asiakkaat joilla on päivä- tai kuntosalijäsenyys, ovat oikeutettuja käyttämään ONLINE -palvelua ilman rajoituksia 24 h vuoden jokaisena päivänä.


10. “Pääseekö ryhmäliikunta- ja LIVESTRIIM-tunneille osallistumaan paikan päällä?”

Ladyt ONLINE -palvelu on jäsenetu ja toimii virtuaalijumppien tapaan lisäpalveluna muiden palveluiden ohella. Ladyt keskusten kuntosali- ja ryhmäliikuntapalvelut ovat käytössä normaalisti tuttuun tapaan ja ryhmäliikunta sekä LIVESTRIIM -tunneille (poislukien “VAIN LIVESTRIIM”) on edelleen mahdollista osallistua myös paikan päällä.


11. Mitä eroa on esim termeillä live tai livestriim? Onko Live paikanpäällä tapahtuva jumppa vai virtuaalinen? Vai molemmat? Mikä on ”liven” ja ”Vain liven” ero? Onko mustalla värillä ja vihreällä värillä joku merkitysero?

Tunti, jotka ovat merkattu kalenteriin vihreällä fontilla, pidetään ns. reaaliajassa tapahtuvana LIVE-tuntina, eli ohjaaja on paikan päällä ohjaamassa tuntia.
LIVE tuntien lopussa oleva merkintä kertoo, miten tunti järjestetään:
“LIVESTRIIM”
Tunnit, jotka ovat merkattu tunnisteella, striimataan Live-lähetyksenä ONLINE -sivustolle, josta vain asiakkaat pääsevät katsomaan sen myös esimerkiksi kotoa käsin. “LIVESTRIIM” tunneille on mahdollsta osallistua myös paikan päällä. Asiakaspaikat ovat lunastettavissa vasaanotosta tuttuun tapaan, ohjaaja kerää tuntilaput ennen tunnin alkua. Paikat täytetään saapumisjärjestyksessä. Kuvauksissa ainoastaan ohjaaja näkyy ruudulla. Asiakaspaikan lunastaneet henkilöt eivät näy lähetyksessä tunnin aikana.
“VAIN LIVESTRIIM”
“Vain LIVESTRIIM” merkatut tunneilla on mahdollista osallistua vain ONLINE -palvelun kautta. “VAIN LIVESTRIIM” ei ole mahdollista lunastaa asiakaspaikkoja. Tallennamme myös suurimman osan  -tunneista arkistoon, josta niitä pääsee katsomaan myös jälkikäteen.

Mikäli tuntinimikeen perässä ei ole merkintää, tuntia ei kuvata ja tunnille osallistuminen tapahtuu perinteiseen tapaan paikan päällä.

“VIRTUAALITUNNIT”
Virtuaalitunnit ovat merkattu kalenteriin mustalla fontilla seuraavilla tunniste merkinnöillä:
V = Virtuaali
E= Englanninkielinen
S = Suomenkielinen
Virtuaalitunnit ovat käytössä tuttuun tapaan. Osa virtuaalitunneista on ajoitettu kalenteriin. Salin ollessa vapaa, virtuaalitunnit ovat vapaassa käytössä.


Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Mikäli et löytänyt ylhäältä vastausta kysymykseesi, haluat antaa palautetta Livestriimeistä tai tarvitset apua kirjautumiseen tai lisäopastusta laitteiden (tietokone/tabletti/mobiili) kanssa, laita meille viestiä oikeasta alakulmasta löytyvään chatti-ikkunaan tai alla olevalla lomakkeella. Ladyt HelpDesk -tuki on sinuun yhteydessä ja selvitellään ongelma!

SIISTIMPÄÄ KUIN LAISKOTTELU

Vuosi 2021 alkaa #siistimpääkuinlaiskottelu -haasteella! Laita…

PT TARJOUS

Inspiraatiota ja liikkumisen iloa oman Personal trainerin kanssa! 12…