asiakaspalvelu

Positiivista palautetta asiakaspalvelusta joulukuussa 2015

Vuoden 2015 viimeisen kuukauden Happy or Not -kyselyn aiheena oli tyytyväisyys asiakaspalveluumme. Myyrmäessä saimme palautteita 799 kpl. Niistä positiivisia oli 97 % (erittäin positiivisia 90 %, positiivisia 7 %), ja negatiivisia 3 % (negatiivisia 1 %, erittäin negatiivisia 2 %).

Kannelmäessä palautteita kertyi 367 kpl, joista positiivisella kannalla oli 93 % (erittäin positiivisia 84 %, positiivisia 9 %). Negatiivisena palvelu koettiin 7 %:ssa palautteita (negatiivisia 4 %, erittäin negatiivisia 3 %).

Kiitos, leidit – kaikki mielipiteet ovat yhtä tärkeitä ja tervetulleita. Asiakaspalvelumme laatu on meille ykkösasioita ja jokainen asiakkaamme sen asiantuntija omalla kohdallaan. Muistattehan, että otamme mielellämme vastaan palautetta myös henkilökohtaisesti. Mitä tarkempaa tietoa koetuista puutteista ja epäkohdista saamme, sitä paremmin pystymme palveluamme kehittämään.  Hyvää uutta vuotta!