Huippulukemia asiakaspalvelusta syyskuun Happy or Not -kyselyssä!

Kiitos upeasta palautteesta, kun kysyimme meillä syyskuussa liikkuneiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun. Myyrmäessä palautteita kertyi 1077 kappaletta, joista positiivisia oli 98 % (erittäin positiivisia 93 %, positiivisia 5 %). Negatiiviseksi tai erittäin negatiiviseksi palvelun kokeneita oli molempia 1 %. Kannelmäessä saimme 427 vastausta, joista positiivisia oli 99 % (erittäin positiivisia 94 %, positiivisia 5 %). Negatiivisen arvion antoi 1 %, erittäin negatiivisia ei ollut lainkaan.

Asiakaspalvelun laatu on meille kunnia-asia, ja pyrimme kehittämään sitä jatkuvasti. 100 % täydellisyyteen tuskin pystymme, mutta kaiken voi aina pyrkiä tekemään paremmin. Kyselyn kautta saamamme viesti lämmittää mieltä ja tekee myös nöyräksi – kiitos kaikille vastanneille! Näkökulman voi kääntää toisinkin päin: aktiivisia ja uskollisia asiakkaita on ilo palvella mahdollisimman hyvin. Kaikki palaute on tervetullutta, ja opimme aina siitä jotakin.