happy or not

Kesäkuussa 97 % positiivista palautetta tyytyväisyydestä asiakaspalveluun!

Kesäkuun Happy Or Not -asiakasviestintäraporttien aiheena oli leidin tyytyväisyys asiakaspalveluumme. Saimme Kannelmäessä sekä Myyrmäessä upeat huippulukemat: 97 % palautetta antaneista oli asiasta positiivista mieltä. Tarkemmin näin: Myyrmäessä 91 % erittäin positiivisia ja 6 % positiivisia, Kannelmäessä vastaavasti 90 % erittäin ja 7 % peruspositiivisia. Negatiivista palautetta antoi Myyrmäessä 1 %, erittäin negatiivista 2 %, Kannelmäen vastaavat luvut olivat 2 % ja 1 %. Palautteita saimme Myyrmäessä 794 kpl, Kannelmäessä 356 kpl.

Kiitos kaikille vastanneille – on ilo palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin. Siihen panostamme jatkossakin. Negatiivinen palaute on yhtä arvokasta. Ja vielä arvokkaampaa, jos annatte sitä suoraan meille havaitsemistanne epäkohdista. Silloin voimme pyrkiä korjaamaan ne mahdollisimman nopeasti.