Positiivista palautetta asiakaspalvelustamme joulukuussa 2014.

Viime vuoden viimeinen Happy or Not -kyselyssä oli aiheena ”Tyytyväisyytesi asiakaspalveluumme tänään”. Palaute oli suurimmalta osin positiivista.

Myyrmäessä (yhteensä 955 palautetta) positiivisia vastauksia oli kaikkiaan 94 %, joista erittäin positiivisia 85 % ja positiivisia 9 %. Negatiivista palautetta oli 1 % ja erittäin negatiivista 5 %. Kannelmäessä (yhteensä 469 palautetta) positiivisia arvioita kertyi 99 %, joista erittäin positiivisia 97 % ja positiivisia 2 %. Negatiivisia oli 0 %, erittäin negatiivisia 1 %.

Kiitos kaikille palautetta antaneille! Muistutamme vielä, että etenkin jos jokin asia jää harmittamaan tai huomaatte epäkohtia, niistä voi tulla reilusti sanomaan. Näin voimme hoitaa asiat kuntoon nopeammin. Arvostamme kaikkea palautetta – me olemme täällä teitä varten.