ladyt asiakastyytyväisyys 2014

Asiakastyytyväisyystutkimus 2014: paljon ruusuja ja vähän risujakin!

Vuotta 2014 koskeva asiakastyytyväisyystutkimuksemme on valmistunut. Sen mukaan 96 % LadyLine Kannelmäen ja 97 % Myyrmäen asiakkaista suosittelisi meitä. Suositusvalmius on molemmissa paikoissa noussut 3 prosenttiyksikköä edellisvuodesta (2013).

Olemme Suomen tilastojen keskiarvojen yläpuolella joka osa-alueella. Saimme runsaasti kiitosta ryhmäliikunnasta (tarjonnan monipuolisuus ja tuntien sisältö), keskusten hyvästä sijainnista, aukioloajoista, hyvästä fiiliksestä, henkilökunnasta ja palvelusta – ja ennen kaikkea siisteydestä! Tätä asiakkaat arvostavat, ja tästä saamme vuosi toisensa jälkeen huippulukemat! Yhtä lailla saamamme palaute kannustaa meitä parantamaan palveluamme jatkuvasti.

Erityismaininnan sai Niina Kettunen vastaanotossa. Hänelle tulvi valtavasti ruusuja iloisuudesta, aurinkoisuudesta ja aina hyvästä palveluasenteesta. Olemme ylpeitä, että Niina on meillä töissä!

Kiitosta tuli myös siitä, että asiakkainamme on vain naisia. Miesohjaajat ja -valmentajat koettiin silti positiiviseksi lisäksi, ja he saivat runsaasti kehuja. Taas olemme iloisia ja ylpeitä osaajistamme!

Risuja saimme täysistä tunneista – minkä kääntöpuolella on tietysti plussaa se, että tunnit ovat olleet erittäin suosittuja! Otamme palautteen huomioon. Suuren suosion vuoksi syksyn 2014 aikatauluun on tulossa lisää tunteja. Hyvä aktiiviset asiakkaamme ja upeat ohjaajamme!

Asiakkaat kokevat jäsenyytensä meillä myönteisenä ja kannustavana. Sen myötä liikkuminen ja oma jaksaminen ovat lisääntyneet ja haluttuja tuloksia on saavutettu. Monien mielestä jäsenyys ja liikkuminen ovat myös mukava tapa tavata ystäviä ja rentoutua.

Lisäksi vastaajat toivoivat, että itse kukin kävijä muistaisi ”salietiketin”. Puhelin pukukaappiin, ei laitteiden ”varaamista”, toisten harjoittelurauhan kunnioittaminen, siisteys… Sellaista käytännönläheistä toisten huomioon ottamista, jota jokainen varmasti arvostaa omalla kohdallaan!

Kiitämme kaikkia tutkimukseen osallistuneita. Tutkimuksen teki Information Partners Oy 19.3.–20.5.2014 sähköpostipohjaisella tiedonkeruumenetelmällä.