ladyt asiakastyytyväisyys

Toukokuun Happy or Not -kyselyssä palautetta siisteydestä

Tyytyväisyytesi siisteyteen tänään? oli aiheena toukokuisessa asiakaspalautekyselyssämme. Myymäessä palautteita kertyi 1 325 kpl. Niistä 80 % oli erittäin positiivisia, 15 % positiivisia, 2 % negatiivisia ja 3 % erittäin negatiivisia. Kannelmäessä palautteita saatiin 639 kpl, joista erittäin positiivisia 88 %, positiivisia 8 % ja negatiivisia sekä erittäin negatiivisia molempia 2 %.

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille – palautteenne on meille erittäin tärkeää, koska haluamme palvella teitä mahdollisimman hyvin. Jos huomaatte epäkohtia, niistä voi mieluusti vinkata heti, suoraan henkilökunnallemme. Näin saadaan asioita korjattua nopeammin!